Co zyskasz dzięki udziałowi w szkoleniu:
- dowiesz się jak na etapie przygotowania do negocjacji, budować cel w oparciu o Twoje założenia oraz czynniki rynkowe i sytuację u klienta
- nauczysz się właściwego przeliczania przyjętych założeń na konkretne i przekonujące cyfry widziane oczami klienta
- będziesz umiał budować argumentację urealniającą Twoje założenia w oparciu o źródła wzrostu
- nauczysz się definiowania celu w oparciu o: MFP (Most Favourable Package) – najlepszy scenariusz, WAP (Worst Acceptable Package) – najgorszy scenariusz oraz BATNA (Best Alternative to Negotiated Agreement) – najlepsza alternatywa
- poznasz zasady efektywnej prezentacji przyjętych założeń, motywującej klienta do realizacji WSPÓLNEGO celu
- poznasz perswazyjny model sprzedaży ułatwiający proces negocjowania finalnych ustaleń
- będziesz umiał przewidzieć i dobrze sobie radzić z obiekcjami klienta, które pojawią się na etapie negocjacji
- poznasz typy negocjatorów i najlepsze strategie odpowiednie dla każdego z nich
- nauczysz się asertywnego wykorzystywania technik negocjacji oraz sposobu radzenia sobie z nimi w sytuacji w której stosuje je klient
- będziesz umiał wykazać utracone korzyści klienta, kiedy na etapie realizacji kontraktu cele cząstkowe nie będą dostarczane
- w praktycznych ćwiczeniach przećwiczysz zaawansowane rozmowy negocjacyjne oparte o case study przygotowane przez trenera lub realne sytuacje i cele z jakimi masz do czynienia u swoich klientów