Co zyskasz dzięki udziałowi w szkoleniu:
- poznasz kluczowe zagadnienia psychologii cen i rolę ceny w procesie decyzyjnym pacjenta
- dowiesz się skąd pozyskać dane rynkowe o otoczeniu konkurencyjnym i jak je wykorzystać do efektywnego zarządzania cenami
- wytypujesz produkty, które mają największy wpływ na wizerunek apteki konkurencyjnej cenowo
- nauczysz się wykorzystywać mechanizm dźwigni cena-marża (dźwignia pricingowa) do poprawy rentowności sprzedaży
- dowiesz się jak unikać najczęstszych błędów w zarządzaniu cenami, które powodują niepotrzebną utratę zysku
- nauczysz się zwiększać rentowność już na poziomie kategorii dzięki wykorzystaniu ról kategorii
- nauczysz się wykorzystywać strategie asortymentowe do optymalizowania cen dla konkretnych marek i produktów
- dowiesz się w jaki sposób możesz odzyskać marżę utraconą na agresywnej cenie najbardziej wizerunkowych produktów
- dowiesz się jak wykorzystywać różnorodność produktów w ramach jednej marki do wzmacniania różnych celów wizerunkowych (wizerunek niskich cen, generowanie zysku itp.)
- poznasz efektywne sposoby ekspozycji cen